Signalementen - Leesclubs voor laaggeletterden
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
25 |
Signalementen - Mijn verhaal in mensentaal
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
25 |
Signalementen - Het leesplankje op kwartet, memory en ansichtkaarten
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
25 |
Signalementen - Vmbo zet iPad in tegen leesachterstand
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
25 |
LESLLA 2010: leren van andere landen
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
23-24 |
Schrijven voor lezers
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
18-22 |
Met 'Alfatas' aan de slag in de alfaklas!
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
14-17 |
Verhaal in de klas - Dit is pas het begin
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
11-13 |
Alfabetiseringsprijzen 2010
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
9-11 |
Gevonden voorwerp
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
8 |
Educatieve tv voor laaggeletterden - Enkele opinies van laaggeletterde Brabanders
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
5-8 |
Sociale activering van allochtone analfabeten
|
|
2010-01-01 |
13 |
4 |
1-4 |
'Het leeren der letters'
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
23-25 |
'Oegate' - Beginnende schrijvers in het Nederlands als tweede taal
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
20-23 |
Signalementen - Oefen- en leerwebsite TGN
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
19 |
Sprinten in de alfaklas
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
14-19 |
Verhaal in de klas
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
11-13 |
Kleurig geletterd
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
9-11 |
Verbaal werkgeheugen groeit van meer taalaanbod
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
7-9 |
FC-Sprint²: een brug te ver?
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
4-7 |
Alfacursisten naar de brugklas
|
|
2010-01-01 |
13 |
3 |
1-3 |
Signalementen - Alfa-workshops op de BVNT2-conferentie, Tentoonstelling 'aap noot mies'
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
25 |
Signalementen - Leesboekjes
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
25 |
Signalementen - Cursus NT1-onderwijs in modules en verdiepingsworkshops
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
25 |
Toolkit Intake NT2 Alfabetisering (TINA)
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
22-24 |
Op zoek naar Alfa-rechtvaardigheid
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
17-21 |
Proeftuinen en succesfactoren - Een verslag van de Alfa-groepen op weg naar Inburgering
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
14-16 |
Verhaal in de klas - De griezel
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
11-13 |
'Wij hebben nog stof voor vele boeken in ons hoofd' - Samen een boek schrijven in de schrijfgroep
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
9-11 |
'Non scolae, sed vitae discimus'
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
6-9 |
Gevonden voorwerpen - Zat
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
6 |
'Door de lessen kom ik stapjes verder' - Bestrijding Laaggeletterdheid in het Praktijkonderwijs
|
|
2010-01-01 |
13 |
2 |
1-5 |
Signalementen - Nieuwe boeken
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
26 |
Signalementen - Nieuwe boeken
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
25 |
Signalementen - 'Op zoek naar Alfa-rechtvaardigheid'
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
24 |
Signalementen - Oproep
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
24 |
LESLLA 2009: dromen als uitgangspunt
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
22-24 |
Wonderboek
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
20-21 |
Doelgericht werken in de praktijk
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
17-19 |
Eisen voor nieuwkomers in Nederland aangescherpt
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
15-16 |
"Wij vliegen zo naar alle landen van de wereld" - Alfaverhalen in de klas
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
14 |
Verhaal in de klas - De nieuwe kleren van de keizer
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
11-13 |
Gevonden voorwerpen - In en uit de klas
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
11 |
Werken met 'Lees en Schrijf! Taal op je werk'
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
7-10 |
Laaggeletterde doven en slechthorenden
|
|
2010-01-01 |
13 |
1 |
1-6 |
Signalementen
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
25-26 |
Klaar voor de start
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
21-24 |
Nieuwe profielen in het inburgeringsexamen
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
17-20 |
Alfabetiseringsprijzen 2009
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
14-16 |
Verhaal in de klas - Een dief in de nacht
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
11-13 |
Wat werkt in Alfabetisering NT2?
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
7-11 |
Brabantse Bibliotheken en ROC's sluiten huwelijk
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
5-6 |
NT1 Handboek - Een belangrijke toolkit voor lesgevers en opleiders
|
|
2009-01-01 |
12 |
4 |
1-4 |
Fossilisatie of stagnatie?
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
21-25 |
Alfaschrift - in gesprek met de auteur
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
17-20 |
Waarom het nu wèl lukt
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
14-17 |
Verhaal in de klas - Wedden dat?
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
11-13 |
Signalementen - Nederlands-Vlaamse conferentie 'Het Schoolvak Nederlands'
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
11 |
Alfabetisering NT2: wie, wat en hoe lang duurt het?
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
6-10 |
Leerlast via Haalbaarheidsonderzoek
|
|
2009-01-01 |
12 |
3 |
1-6 |
Signalementen - LESLLA 2009
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
25 |
Signalementen - Handboek NT1
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
25 |
AlfaNT2 en Inburgering
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
23-24 |
Handboek NT1, voor docenten en opleiders
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
21-23 |
De Toets Gesproken Nederlands - voorbereiding in een ANT2-klas
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
17-20 |
Onbekend maakt onbemind? - Hoe een ANT2-lezer naar een tekst kijkt
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
14-16 |
Verhaal in de klas - De pinpas en de dief
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
11-13 |
Alfabetiseren met de eigen taal: oplossing of probleem?
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
7-11 |
Gevonden voorwerp - Eerste werk in Nederland
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
6 |
Tevreden, maar 's avonds 'pompaf'! - Beroepsopleiding voor analfabete anderstaligen
|
|
2009-01-01 |
12 |
2 |
1-5 |
Signalementen - Nuttige websites
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
25 |
Signalementen - FC-Sprint²
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
25 |
De ladder op en af - Training van alfadocenten in Minnesota
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
22-24 |
Alfabetisering NT2 in Antwerpen
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
17-21 |
LESSLA 2008 in Antwerpen - Nieuws uit diverse landen
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
14-16 |
Verhaal in de klas: Het regent pannenkoeken
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
11-13 |
Succesvol inburgeren - Verslag van een CITO-conferentie
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
9-11 |
Voortgangstoets Alfa: Rendementmeter voor alfabetisering
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
7-8 |
Lezen met de Leeskaravaan
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
4-6 |
Via werk naar werk - Ondersteuning bij taal en communicatie op de werkvloer
|
|
2009-01-01 |
12 |
1 |
1-3 |
Signalementen - CP-Starter OGO Delken&Boot
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
25 |
Signalementen - Luisterogen
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
25 |
Signalementen - Lesbrieven bij BASIC
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
25 |
Signalementen - Klassiekers in een makkelijk jase
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
25 |
Un Weki: wakker worden! Andere benadering van ANT2-cursisten werpt vruchten af
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
21-24 |
Eerste opbrengsten van de Kenniskring NT1
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
18-21 |
Taalontwikkelingsfouten
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
14-17 |
Verhaal in de klas - Hoe Anansi 7000 euro kreeg
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
11-13 |
Toets Gesproken Nederlands - Op weg naar naturalisatie
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
6-11 |
Gevonden voorwerp
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
5 |
Alfabetisering wereldwijd
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
3-5 |
Zó pak je laaggeletterdheid aan!
|
|
2008-01-01 |
11 |
4 |
1-2 |
4e LESLLA-symposium
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
25 |
Signalementen - AAP (Alfabetisering Anderstaligen Plan)
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
25 |
Signalementen - Nieuwe uitgaven serie Leeslicht
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
25 |
Signalementen - Handboek NT1
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
25 |
Puzzelen met poëzie in de ANT2-klas
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
24 |
Wie kan schrijven die mag blijven - Taalkr8! In de praktijk
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
22-23 |
De Kenniskring NT1
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
21-22 |
'Picto ANT2': Hulp bij het leren spreken in correcte eenvoudige zinnen
|
|
2008-01-01 |
11 |
3 |
17-20 |