Problemen in verband met het evalueren van de vaardigheden in het vak Nederlands
|
|
1994-09-01 |
24 |
1 |
3-13 |
Tussendoor
|
|
1994-09-01 |
24 |
1 |
2 |
Vooraf
|
|
1994-09-01 |
24 |
1 |
1-2 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
51 |
Jaarregister 23e jaargang (1993/1994)
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
48-50 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
47 |
Ingeblikt
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
44-46 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
43 |
Ingeboekt. De samenvatting.
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
41-42 |
'Cursorische' lectuur. De ruimte van Sokolov (Leon de Winter).
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
27-40 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
26 |
Leesbevordering… Boekpromotie… Leesplezier!
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
20-26 |
Advertenties
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
19 |
Jongeren en informatie
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
12-19 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
11 |
Twee handen op één buik. Taalvaardigheid en motivatie in het TSO.
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
3-11 |
Tussendoor
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
2 |
Vooraf
|
|
1994-05-01 |
23 |
5 |
1-2 |
Ingeblikt
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
53-59 |
Ingeboekt. De stroomversnelling.
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
52 |
Ingeboekt. Boek en jeugd.
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
51 |
Tussendoor
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
50 |
Spiekerskorner
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
40-50 |
Twee nuttige initiatieven
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
39 |
Boekplezier en leesplezier, ook voor kinderen met taalproblemen
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
30-39 |
Tussendoor
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
29 |
Ontwikkelen van leesplezier in het beroepsonderwijs
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
19-29 |
Tussendoor
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
18 |
Over het maken van transfer van functioneel naar literair lezen
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
9-18 |
Vragen bij Europa en Don Quichot. Literatuuronderwijs vanuit een Europees perspectief.
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
3-8 |
Vooraf
|
|
1994-03-01 |
23 |
4 |
1-2 |
Ingeblikt
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
65-66 |
Leesindexen berekenen, dat doe je niet zelf, dat laat je doen!
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
53-64 |
Leesproblemen in het secundair onderwijs
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
46 |
Tussendoor
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
45 |
Als lezen niet zo vlot verloopt… Ervaringen met kinderen van het derde leerjaar.
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
39-45 |
Dyslexie: zijn vroegtijdige onderkenning en aanpak mogelijk?
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
29-38 |
Tussendoor
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
28 |
Voortgezet technisch lezen
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
15-27 |
Tussendoor
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
14 |
Metalinguïstisch bewustzijn en aanvankelijk lezen
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
3-13 |
Vooraf
|
|
1994-01-01 |
23 |
3 |
1-2 |
Tussendoor
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
60 |
GeVONden???
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
59 |
Ingeblikt
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
56-59 |
Tussendoor
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
55 |
Ingeboekt. Bubi.
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
54-55 |
Ingeboekt. Een nieuwe kijk op schrijfonderwijs.
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
53-54 |
Ingeboekt. Zij-instromers in de meertalige klas
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
51-52 |
Ingeboekt. Anders is niet gek.
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
49 |
Tussendoor
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
48 |
Een internationaal netwerk voor moedertaalonderwijs: het IMEN
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
41-48 |
EHBO. Lesontwerp 91. Vertel geen sprookjes over sprookjes…
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
27-39 |
Tussendoor
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
26 |
Vertel geen sprookjes over sprookjes, vervolg
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
22-26 |
Tussendoor
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
22 |
Vertel geen sprookjes over sprookjes…
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
19-21 |
Tot mijn grote verwondering
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
3-18 |
Vooraf
|
|
1993-11-01 |
23 |
2 |
1-2 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
57-58 |
Jaarregister 22e jaargang (1992/1993)
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
53-57 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
52 |
Ingeblikt
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
49-51 |
Spiekerskorner
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
42-48 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
41 |
Hoe kinderen stimuleren tot schrijven?
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
39-41 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
38 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
37 |
Werken met een intercultureel kinderboek in het basisonderwijs
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
31-36 |
Tussendoor
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
30 |
Leren leren
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
3-29 |
Vooraf
|
|
1993-09-01 |
23 |
1 |
1-2 |
Tussendoor
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
84 |
Luistervaardigheid bij analfabete anderstaligen
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
79-84 |
Woordenschatverwerving bij niet-gealfabetiseerden
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
77-78 |
Leren doe je zelf. De bevordering van zelfstandig leren in en buiten de klas.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
71-76 |
Werken met taalhandelingen. NT2 voor volwassen hooggeschoolde beginners.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
62-70 |
Woordenschat aanbieden en inoefenen. Gedifferentieerd werken met hooggeschoolde volwassenen.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
57-61 |
Ook NT2-doelen heiligen middelen. Frequente woorden als kapstop in een basiscursus voor volwassenen.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
51-56 |
De bijdrage van communicatieve spraakkunst tot efficient vreemde-talenonderwijs
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
47-50 |
Werkvormen om de leesvaardigheid te vergroten
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
39-46 |
Weet ik veel…!!? Interactief werken aan woordenschat.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
28-38 |
Woord zoekt woord. Werkvormen voor woordenschatverwerving in het basisonderwijs.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
23-27 |
Woordenschatverwerving in het basisonderwijs
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
15-22 |
Interactie en taalvaardigheid. Ideeën voor het basisonderwijs.
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
9-14 |
Vertraagt het onderwijs het natuurlijke taalleerproces van migrantenkinderen?
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
3-8 |
Vooraf
|
|
1993-05-01 |
22 |
5 |
1-2 |
Ingeblikt
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
55-58 |
Tussendoor
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
54 |
Ingeboekt. Nederlands in de basisvorming.
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
52-54 |
Ingeboekt. Even boven het evenwicht.
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
51-52 |
Ingeboekt. Het verhaal van de Nederlandse literatuur.
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
50-51 |
Spiekerskorner
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
45-49 |
Tussendoor
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
44 |
Taalbeschouwing en werkwoordspelling
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
36-43 |
Tussendoor
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
35 |
Het schrijven van een betoog
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
13-35 |
Nederlands in de basisvorming in Nederland
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
3-12 |
Vooraf
|
|
1993-03-01 |
22 |
4 |
1-2 |
Ingeblikt
|
|
1993-01-01 |
22 |
3 |
55-57 |